Запроваджено постійне анкетування щодо якості інформаційних послуг єдиного контакт-центру судової влади України. Про це повідомляє прес-центр судової влади.
Зараз, на першому етапі, єдиний контакт-центр судової влади України здійснює консультаційну підтримку фізичних осіб шляхом надання інформації:
- щодо адрес та контактних телефонів судових установ та органів системи правосуддя
- розкладу роботи та розкладу прийому громадян
- про стан розгляду судових справ та звернень
- учасникам судового процесу про етапи руху справи
- умов подання та реєстрації звернень і запитів до судових установ та органів системи правосуддя
- про умови розрахунку судового збору та можливі способи його сплати
- про перелік можливих державних та приватних установ, що надають правову (безкоштовну або на платній основі) допомогу в разі виникнення юридичних питань
- можливості залишити своє побажання щодо покращення якості роботи судових установ.
"Враховуючи те, що єдиний контакт-центр судової влади України поступово повинен перейти до здійснення значно ширших функцій і стати за змістом своєї роботи фронт-офісом органів судової влади, дуже важливо, особливо сьогодні, врахувати Ваші побажання, зауваження та пропозиції щодо удосконалення нашої роботи з даного напрямку", - йдеться у повідомленні.
Саме з цією метою було розроблено та запроваджено на постійній основі анкетування, де можна надати відповіді на запитання, поділитись своїми думками та надати рекомендації не тільки щодо діяльності єдиного контакт-центру судової влади України а також веб-порталу судової влади України.
Надати свої побажання Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/your_info
Надати свою оцінку Ви можете шляхом автоматичного посилання на розділ веб-порталу «Судова влада України»): https://court.gov.ua/gromadjanam/yakist
Отримати консультацію фахівців єдиного контакт-центру судової влади України Ви можете: у понеділок - четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45.