МІЖНАРОДНИЙ ФОНД
УКР ENG
 
news
/Forum/0_Forum.php

 

Швейцарська Конфедерація

 


 

 

 

 Дайджест  /  

 

Підведення підсумків роботи апарату Апеляційного суду Житомирської області у 2015 році

 

22 січня 2016 року відбулися загальні збори працівників апарату Апеляційного суду Житомирської області, під час яких було заслухано інформацію про діяльність апарату суду у 2015 році й визначено основні напрямки діяльності на 2016 рік. На зборах були присутні голова суду Віталій Котік, керівник апарату суду Наталія Залевська, заступник керівника апарату суду Наталія Палашкевич, керівники структурних підрозділів Таміла Павлюк, Ольга Малахова, Світлана Бондарчук, Тетяна Котлярчук та помічники суддів і працівники апарату суду.

Збори відкрила керівник апарату суду Наталія Залевська, яка привітала присутніх з Днем Соборності України, розповіла про це свято та наголосила на тому, що сьогодні, як ніколи, наша держава потребує непорушної єдності, знання правдивої історії своєї землі для того, щоб Україна була дійсно соборною, суверенною і незалежною державою. «Ми повинні пам’ятати, що народ України – це велика родина, яка складається з конкретних людей – із нас з вами. Ми всі різні, але однакові у своїй любові до Батьківщини. І сьогодні я закликаю вас висловити цю любов разом, на майдані Корольова, у ланцюгу Єдності!»,  – зазначила Наталія Сергіївна.

Далі перед присутніми виступив очільник суду Віталій Котік, який подякував працівникам апарату суду за роботу, зазначив, що у звітному періоді, попри всі труднощі, покладені на апарат суду непроцесуальні функції організаційного характеру здійснювалися належним чином, а це допомогло забезпечити максимальне сприяння суддям при виконанні ними функцій із підготовки і виконання процесуальних дій. «Незважаючи на те, що минулий рік був складним у багатьох відношеннях, ми намагалися забезпечити високу ефективність функціонування суду. Я впевнений, що і надалі кожен з вас реалізовуватиме свої професійні можливості і здібності у повній мірі для того, щоб приносити користь суспільству», – сказав голова суду.

Зібрання працівників апарату суду продовжили виступи керівників структурних підрозділів апарату суду: відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності; відділу організації діловодства (канцелярії); відділу організаційного забезпечення розгляду кримінальних справ та  відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних справ. 

Так, начальники відділів організаційного забезпечення діяльності судових палат з розгляду кримінальних та цивільних справ прозвітували про завантаженість та забезпечення розгляду справ в Апеляційному суді Житомирської області відповідно до норм чинного законодавства (у 2015 році для розгляду до суду надійшло 3 165 цивільних та 2 077 кримінальних справ), розповіли про досягнення працівників їхніх структурних підрозділів у звітному періоді та проблеми, з якими вони стикалися у минулому році. Ці виступи дали підстави для висновку про те, що в цілому робота у відділах була раціонально організована та спрямована на максимальне підвищення ефективності правосуддя при мінімальних витратах праці і неухильному дотриманні матеріального і процесуального закону, а недоліки, які траплялися, оперативно усувалися, причини їхнього виникнення аналізувалися для недопущення їх повторення в майбутньому.

Начальник відділу організації діловодства (канцелярії) доповіла про роботу працівників відділу щодо прийняття та реєстрації документів, що подаються до суду, виконання інших завдань, визначених положенням про відділ. Зокрема, було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян та надання інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Загальний аналіз роботи інших працівників апарату суду зробила керівник апарату суду Наталія Залевська на підставі поданих звітів, які були долучені до протоколу загальних зборів. Вона зупинилася на діяльності кадрової служби суду, розповіла про роботу судових розпорядників, спеціалістів з судової статистики, а також про вжиті протягом року заходи для підтримання приміщення суду у стані, придатному для належного його функціонування, створення безпечних і комфортних умов для працівників та осіб, що перебувають у суді, забезпечення наявності необхідних ресурсів (папір, бланки, штампи, письмове приладдя тощо) та оргтехніки і безперебійне її функціонування; про належне ведення архіву, кодифікації й бібліотечної справи у суді.

Окремо зупинилася Наталія Сергіївна да досягненнях та недоліках в організації роботи апарату суду в 2015 році. З-поміж іншого вона зазначила, що важливим принципом організації роботи суду є прозорість його функціонування, а тому основним досягненням минулого року стали розвиток комунікації, забезпечення прозорого доступу громадян до інформації про діяльність суду, налагодження відносин між судом та громадськістю для зміцнення авторитету та підвищення іміджу як Апеляційного суду Житомирської області, так і судової влади України в цілому.

Прикрими недоліками в роботі суду Н. Залевська назвала неуніфіковане діловодство та неможливість впровадити повну електронну звітність. Ці проблеми будуть взяті під особистий контроль керівника апарату суду і планується їх найшвидше усунення в 2016 році.

На завершення свого виступу Наталія Сергіївна зупинилася на планах роботи апарату суду в цьому році, зокрема, розповіла про проведення перевірки належного зберігання речових доказів (березень 2016 року); перевірку роботи спеціалістів з кадрової роботи з огляду на прийняття нового законодавства про державну службу та впровадження в суді інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» (квітень – травень 2016 року); перевірку належного заповнення обліково-статистичних карток (травень – червень 2016 року). Вона подякувала працівникам апарату суду за роботу та зазначила:

«Ми, працівники апарату суду, – обличчя суду, оскільки за специфікою своєї роботи безпосередньо контактуємо з громадянами. І повинні спрямувати всі свої зусилля на те, щоб це обличчязавжди було привітним, а наші дії як професіоналів були чіткими, виваженими і сприяли високоефективному функціонуванню Апеляційного суду Житомирської області при реалізації завдань щодо захисту прав, свобод та інтересів громадян, інтересів суспільства і держави».

Збори працівників завершилися переглядом інформаційного відеоролика про День Соборності України.

Олена Савенко,
прес-секретар суду

Джерело: pres_sekretar@zta.court.gov.ua
25.01.2016

Сьогодні
08 грудня 2019

Анонс подій:

 

 

 


Архів заходів Центру>>

 


 

Опитування (архів)


підписатися на        розсилку новин з сайту
підтвердити підписку
нагадати пароль
відписатися



Наші публікації:

 

Архів публікацій>>

 


 

 
© 2001-2016. Центр суддівських студій. При копіюванні матеріалів та/або розміщенні їх у будь-якому інформаційному виданні -
посилання на Центр суддівських студій обов'язкове. E-mail: info@judges.org.ua, judges@i.com.ua

Підтримка сайту: Швейцарська Конфедерація